Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-04-05 13:47:46
Kaip gali metodas būti nesaugus, jei jis naudojamas kurti produktą
laboratorijoje? Kuo saugesnis tradicinės selekcijos metodas (pvz.
mutacijų skaičiaus padidinimas naudojant radiaciją ir cheminius
mutagenus) ir aplamai visi kiti produktų kūrimo metodai?

Jeigu pats metodas - genų inžinerija - neaugus, reiškia jį reikia
apskritai uždrausti? GM augalų, gyvūnų, mikroorganizmų kūrimui,
nebenaudoti biotechnologijoje, medicinoje ir moksliniuose tyrimuose?