Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-04-06 09:38:41
Na tai valio, jei jam puikiai sekasi - jis tuoj užkariaus rinką ir
išnyks visi herbicidai-insekticidai kartu su juos gaminančiomis
kompanijomis, niekas nebekurs naujų veislių maistui. Beje, turbūt
veisles turėjai omeny, nes žmogus naujų rūšių nėra sukūręs?

Aš už tai, kad maistas būtų kuo sveikesnis ir visiems jo užtektų. Nors
neįsivaizduoju kaip veislės kūrimo būdas gali automatiškai ją paversti
kenksminga, bet daugelis herbicidų ir insekticidų kažkam daugiau ar
mažiau kenkia. Jei galima apsieiti ne jų ir nebadauti, tuo pačiu
negrįžtant didesnei daliai populiacijos į laukus rankioti vabalų lervų
ir ravėti piktžolių - aš už tai.