Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-30 13:27:12
"RaR"  parašė naujienų news:imsho9$o7a$1@trimpas.omnitel.net...
> Nelabai suprantu prie ko čia. Bet tai nėra tiesa. Žvelgiant siaurai, tai
> netgi programavime sprendžiant itin sudėtingus uždavinius vis labiau
> įsigali nealgoritminiai o genetiniai, evoliuciniai, neuroninių tinklų
> metodai. T.y. žmogus žino kaip sukurti kintamumą ir kaip atsirinkti norimą
> produktą, o kaip tiksliai veika tokiu būdu sukurtas produktas jis gali
> bandyti aiškintis jau po to. Kalbant apie biologinius metodus - tai
> kasdienybė, pavyzdžiui ir ta pati tradicinė selekcija.

Atleiskite, moderniems užkeikimams iš mokslo populiarinimo žurnalų
nesimelsiu. Žvelgiant siaurai, tai programavime jaunimėlis dabar
JAVA ir .NET naudoja, o "neuroniniai tinklai" nėra kažkoks raketų mokslas,
kvadratiniai vidurkiai, procentai, tikimybių teorija ir pan.

> Žvelgiant plačiai, tai žmogus visada keičia tik dalelę jį supančios
> aplinkos, kažkiek suprasdamas tos dalelės veikimą arba ne. Iš naujo jis
> niekada visko nesukuria, tuo labiau visko nesupranta ir nesupras. Netgi
> jei kalbame, atrodytų, apie grynai žmogaus sukurtą daiktą, jame niekada
> nėra viskas iš naujo sukurta, o tik kažkas pakeista.

Esminis momentas - suprasdamas ar ne.
Jei nesuprasdamas - jis tiesiog nežino ką daro (populiariai - yra kvailys).

> Vienam žmogui kitas aplamai gali būti defektas. Bet čia jau tema
> nukrypstanti nuo GM. Pašalinti poreikį gerti žmogus gali pašalindamas patį
> save. Juk jau rašiau, kad biologiniai metodai šiuo atveju nepadės - jie
> negali pakeisti fizikos dėsnių.

Vienas žmogus kitam ne defektas, o konkurentas, priešininkas. Seniau
vadindavo velniu. Rašiau apie pašalinimo laikinumą (mėnesiui),
bet apsimetėte to nepastebėjęs. Pats žodis pašalinti reiškia patraukti
į šalį, toli gražu ne sunaikinti, painiojatės terminuose.