Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-04-05 11:54:43
Taip, metodas. Visiškai nesvarbu iš kur tas genas atsirado - dėl
natūralių mutacijų, dėl žmogaus sukeltų atsitiktinių mutacijų, dėl to,
kad tą geną pernešė koks nors virusas ar žmogus. Svarbu kokias savybes
augalui suteikia tas genas. Ir kažkokias pasekmes gali sukelti tik
konkretus augalo požymis, o ne tai, kokiu būdu jis tą požymi įgavo.

Kad antiGMO aktyvistai kovoja prieš patį metodą, akivaizdu ir iš to, kad
jie kovoja ir prieš tokius GM augalus, kuriems neperkeltas joks genas iš
kito organizmo, o tik sugadintas ar kiek pakeistas jų pačių genas, ar
perneštas juos užkrečiančios bakterijos genas, kas pastoviai vyksta
gamtoje. Šiaip jau vienos rūšies genai į kitos rūšies genus irgi
keičiasi gamtoje, tik tam reikalingas ilgesnis evoliucijos laikas
(priklausomai nuo rūšių skirtingumo) ir atitinkamos krypties atranka.