Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: fkt
Data: 2011-03-25 09:42:53
koks skirtumas kas ten ant kiek gali sėdėti?
mes dabar kalbam apie tavo frazę, kad ką išsirinko tą ir turi,
aš tau pateikiau realų pavyzdį, kad ką išsirinkto to tikrai neturi.
O tu imi vartyt, kad ten kažkas taip ar anaip.
Jokio skirtumo, tai vistiek paneigia tavo frazę. nes valdžios sėdi ne tas ką rinko.

o didesnė demokratija būtų, jei nebūtų jokių balsavimų ir praėjimų pagal sąrašus, o tik asmeniškai.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:imhgqv$e4e$1@trimpas.omnitel.net...
Tai logikos turi tu bent truputį? Ant kelių kėdžių gali sėdėti tas
vienas išrinktas kandidatas? Jeigu jis vienas, tai ir gauna vieną vietą.
Jei nori atsivesti savo chebrą, tegul rinkimams pateikia tos chebros
sąrašą. Ar didesnė demokratija būtų, kad nubalsuoji už vieną, o po to
jis jau atsiveda ką nori - arba tu apie juos iš vis nieko negirdėjęs,
arba pamatęs juos sąraše būtum bėgęs nuo tokio sąrašo kaip velnias nuo
kryžiaus?

Bet kuriuo atvejus viskas vyksta pagal priimtus įstatymus. O jei
įstatymai tau nepatinka, rink į seimą tuos, kurie sieks pataisyti
įstatymus taip, kaip tu nori. O ką tu siūlai - diktatūrą? Ačiū, aš joje
jau gyvenau, ir su tais kvaileliais, kurie jos nepatyrė ir nesugeba
suprasti kas tai yra, aš kartu neisiu.