Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Veikejas
Data: 2011-03-30 12:57:21
idomu, realus faktai staiga patapo bobuciu pasakom..... viskas kas
priestarauja tavo isitikinimam bobuciu pasakos ?
tokiu atveju ner cia ko daugiau rashinet...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:imuntj$sm$1@trimpas.omnitel.net...
As tau mokslinius tyrimus ir konkrecius paaiskinimus - tu man bobuciu
pasakas. Priedo dar savo kazkokius pasamoninius troskimus bandai man
primesti. Viska ka reikia, jau paaiskinau. Kas norejo - suprato. Toliau
su tavim blevyzgoti - tuscias laiko gaisinimas. Kaip sako, durna ir
kuprota tiki grabas isgydys.