Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Dex
Data: 2011-04-11 08:51:11
ačiū ir aš galiu pasakyti, visgi sužinai šio bei to (nepaisant topic'o
esmės). Taip pat sužinai tokių žmonių mąstymo vingrybes, taip pat jų
mąstymo spragas ir nesugebėjimą modeliuoti situacijas, ir supranti, kad
tokie žmonės yra perliukai, kol jie yra uždaryti savo laboratorijose
tarp savo prietaisų, tačiau neduok dieve tokiam į valdžią/politiką.

Dex