Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-03-22 14:37:44
Apie kuriuos pinigų ėmėjus samprotauji? Vyriausybė kažką liepia, visi
turi tam paklusti. Kažkam tas sprendimas naudingas, kažkam žalingas.
Valdžią renkasi žmonės. Lieptų pirkti kas mėnesį, pirktų kas mėnesį.
Sėklų kas mėnesį pirkti nereikia. Aplamai man sunku įsivaizduoti, kad
valdžios institucijos "uždraustų tradicines sėklas". Čia greičiausiai
eilinė antis.