Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-03-29 12:24:17
Skirtumas labai didelis. Kirvį panaudojai, nepasiteisino - padėjai į
kampą ir viskas. O jei GMO nenaudoji - jis, kaip normalus augalas, auga
ir veisiasi. Ir kadangi jis yra GMO, t.y. pagerintas - nemažai šansų kad
be aktyvaus įsikišimo tiesiog užgoš ir išstums visus vietinius augalus.
Rezultate gausi ekologinę katastrofą.
Aišku, galima sakyti kad tokių katastrofų buvo ir iki GMO. Kralikai
Australijoje išnaikino begalę augalų rūšių, tada šunys, kuriuos paleido
kralikų gaudyt, išnaikino begalę gyvūnų rūšių - jas pagaut buvo lengviau
nei kralikus. Žiurkės Naujojoje Zelandijoje išnaikino begalę paukščių
rūšių, nes paukščiai lizdus suko ant žemės, Šiaurės Amerikoj visas
vietines bičių rūšis baigia išnaikinti afrikinės bitės ir t.t., ir pan.
Plius - labai didelis skirtumas tarp žaidimų laboratorijoj ir pramoninio
taikymo. Va labai geras pavyzdys iš šiuolaikinių aktualijų. Tiek
Černobylis, tiek Fukusima, ir teoriškai (remiantis mokslinėm teorijom),
ir praktiškai (remiantis laboratoriniais tyrimais) yra idealiai saugūs.
Dar daugiau - manau kad mokslininkai patys ilgai turėjo įrodinėti, kad
jie ne kupranugariai, ir tikrai viskas yra saugu - kitaip niekas nebūtų
leidęs tokių objektų statyt. O va susiklostė aplinkybės, kokios įmanomos
kartą per 1000 metų - ir žiūrim ką turim.
O šiuo atveju kalbam apie dar tolimesnį kokybinį šuolį. GMO žemės ūkyje
yra ne pramoninis panaudojimas, o intervencija į žemyno ekologinę
pusiausvyrą. Variantas kad "nėra faktų kad kažkas blogai - reiškia
verslininkas gali daryti pinigus, kai atsiras faktų kad yra kažkas
blogai - mokslininkas galės daryti mokslą, ir pažiūrėsim ką turėsim"
kažkaip nežavi. Ypač kai verslininkas amerikėj, mokslininkas irgi
amerikėj, o "išaiškėję faktai" - tavo sodyboj su sosnovskio barščiais
pešasi.

M.