Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-03-25 12:15:20
Bandau galvoti logiškai, bet niekaip nepavyksta sugalvoti, kaip vienas
žmogus gali turėti daugumą kokių 20 vietų taryboje. Čia nebent keisti
sistemą ir gautų balsų skaičių prilyginti akcijų skaičiui akcinėje
bendrovėje. Tada vienas deputatas būtų daug "lygesnis" už kitus. Bet
demokratinėse šalyse tokios sistemos neegzistuoja.