Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Veikejas
Data: 2011-03-31 09:23:10
pritariu, tose tavo rashliavose logikos su ziburiu nerasi. Kas del
patikimumo visa tavo "patikima" informacija eina ish gmo propaguotoju, tai
zinok tikrai "SUPER patikima informacija". Ir tikrai BBC yra super
nepatikimas shaltinis anot taves, monsatas daug daug patikimesnis.

nepyk, bet bezdziones galvoje daugiau smegenu vingiu negu tavishkeje, turbut
gmo poveikis...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:imuv82$brd$1@trimpas.omnitel.net...
Taip, tau sioje temoje tikrai geriau nesireiksti. Nors ir kitose ne
kazin kas iseina. Gal kada nors subresi ir ismoksi visa internete
randama informacija skirstyti pagal patikimuma. Bet, sprendziant is
bendro logikos trukumo, tikriausiai ne.