Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-07 10:02:01
Seip jau tema neturi prasmes - tau paaiskino - zymeti privaloma.

Beje - jei pirkejui to reiketu - kisciau. Apie kosherini maista ir maista be
cukraus taigi kisha.

"Veikejas"  wrote in message news:injid8$o7p$1@trimpas.omnitel.net...

na tu kishtum savo pinigus jei butu neprivaloma ?
naujos etiketes detalus gmo kiekiu tyrimai kainuoja visgi.

Manau, kad ne, tai ko cia purkshtauji ?