Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-03-24 19:03:47
Jei nieko nesupranti patentų sistemoje ir biotechnologijoje, galėtum ir
neskiesti nesąmonių. Savaime aišku, kad stambi firma, dirbanti aukštųjų
technologijų srityje, turi krūvas patentų, taip pat kaip ir visos
technologijų firmos. Ir patentuoja tik tai, ką patys sukūrė, atitinkamos
tarnybos tai prižiūri, jei kyla kokių neaiškumų, aiškinamasi teismuose.
O kad kovoja su savo produkcijos vagimu - man savaime suprantama.

Jau galutinai užkniso ta kvailių masė, nežinanti nei biologijos, nei
genetikos, nei verslo pagrindų, bet nė kiek neabejojanti savo
vienintelio "žinių" šaltinio - iš youtube pasikrautų filmukų teisingumu.