Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: Dex
Data: 2011-03-31 11:14:41
sakai pasaulis nuostabus, niekas nieko neapgaudinėja? ;))
che che, aš šiaip esu juodas optimistas. Bet rožinius akinius tai seniai
išmečiau ;)

Kas dėl bobučių pasakų, tai čia irgi anekdotas net toks yra, kur finale
"reikėjo visgi mamos klausyti".
Kažkaip jaunystėj vaikai tėvų neklauso, bet žmonės su amžiumi vis
dažniau prisimena tėvų pamokymus...

Tamsta turbūt ir vaikams savo vietoj pasakų rodysi (o gal rodai)
multikus apie du princus ar kaip ten...

Dex