Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-03-31 19:01:02
> Gražu, atvažiavom.
> Tamstos paties minėti "neuroniniai tinklai" gan plačiai naudojami tiek
> finansinės apskaitos sistemose, tiek e-šopuose. Jei tamsta
> nežinote - tai dar nereiškia to nėra.

Tiesa sakant nelabai suprantu su kuo ir dėl ko čia ginčijiesi. Pasirodė,
kad teigi, jog aplamai tokie problemų sprendimo būdai nereikalingi. Čia
aš pats teigiau, kad jie vis plačiau naudojami

> Net refleksai tam tikra prasme yra supratimas, nes to supratimo
> neturėję paprasčiausia neišgyveno. Nebent jums supratimas tik
> tai kas užrašyta knygose...

Na, išvedžioti galima bet ką ir bet kiek. Dar ant stalo butelį
pasistatyk ir pirmyn...

> Nežinau iš kur tamsta to kriminalinio žargono prisirinkote (aplinka?),
> bet parašyta pirmą kartą, o po to ir paaiškinta buvo visai kita reikšmė.
> Taigi, grįžtant nuo tamstos išsisukinėjimo, kaip ten su tuo vandeniu?

Nežinau ką tu supratai mano pasakyme, bet aš supratau tai, ką norėjau
pasakyti. Jei ir po paaiškinimo teigi, kad aš turėjau omeny ne tą o
kažką kitą, tai manyk. Kas tau dar su tuo vandeniu neaišku? Viskas
atsakyta, ir nėra ko daugiau blevyzgoti.