Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: RaR
Data: 2011-03-29 11:48:51
Jei lyginti su metaliniais daiktais, tai ta GM medvilnė greičiau yra ne
kirvis, o kokia metalinė lėkštė - sunku sugalvoti kaip su ta medvilne
galima žmones žudyti. Dėl genetinės inžinerijos bendrai - taip, tai
metodas. Artimesnė analogija būtų su chemine sinteze - gali ir nuodą
susintetinti, ir vaistą, ir šiaip kokią pakavimo medžiagą. Daugumą tų
cheminių medžiagų randama ir gamtoje, tik jas skirti iš natūralių
šaltinių arba labai sudėtinga, arba neapsimoka.