Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: bet_kas
Data: 2011-04-01 16:46:30
"RaR"  parašė naujienų news:in28fu$5h2$1@trimpas.omnitel.net...
> Tiesa sakant nelabai suprantu su kuo ir dėl ko čia ginčijiesi. Pasirodė,
> kad teigi, jog aplamai tokie problemų sprendimo būdai nereikalingi. Čia aš
> pats teigiau, kad jie vis plačiau naudojami

Bobutės laiptinėje sako kai rodosi žegnotis reikia...

> Na, išvedžioti galima bet ką ir bet kiek. Dar ant stalo butelį pasistatyk
> ir pirmyn...

Nelaikau savęs nors kiek protingesniu už aplinkinius,
kad bandyčiau dar kvailesniu tapt nuodydamas organizmą,
nepirškite savo blogų įpročių kitiem...

> Nežinau ką tu supratai mano pasakyme, bet aš supratau tai, ką norėjau
> pasakyti. Jei ir po paaiškinimo teigi, kad aš turėjau omeny ne tą o kažką
> kitą, tai manyk. Kas tau dar su tuo vandeniu neaišku? Viskas atsakyta, ir
> nėra ko daugiau blevyzgoti.

Supratau tai, ką parašėte, stiklinio rutulio nuspėti ką supratote (turėjote
omenyje) neturiu. Jei rašote tik sau suprantamai, nenustebkit, jei jūsų
niekas nesupranta. Klausimą pakartosiu, kiek pastebiu pametėte.
Jis skambėjo taip: "O toliau papasakokit, kokia
tokia visiškos neveiklos būsena galėčiau pašalinti
poreikį gerti (vandenį ir kitus nealkoholinius gėrimus)
tarkime mėnesiui?"