Tema: Re: GMO genocidas
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-29 14:18:42
"RaR"  parašė naujienų news:imscrb$ggp$1@trimpas.omnitel.net...

> Nežinau kas ką ir kodėl tau primena. Man atrodo akivaizdu, kad
> susintetinti atskirą cheminę molekulę yra daug paprasčiau, nei tūkstančius
> skirtingų, o dar kai kurios iš jų susijungusios į dešimtis tūkstančių
> įvairaus sudėtingumo ir ilgio polimerų, kuriems savo ruožtu įgauti
> teisinga formą reikia daugybės kitų molekulių pagalbos ir kitų sąlygų, po
> to dar iš viso to reikia sukurti milijonus ląstelių, šimtus įvairių
> audinių ir struktūrų ir t.t.

Man atrodo, akivaizdu, kad kai moki pagamint,
tai kažkiek supranti kaip tai veikia, jei ne - ne.

> Defektai yra tai, ko žmogus nenori. Privalumai - tai, ko jis nori. Jei yra
> žmonių, laikančių poreikį valgyti ir gerti defektu, jie gali tą defektą
> pašalinti vienokiu ar kitokiu būdu pereidami į visiškos neveiklos būseną.
> Visi kiti yra užprogramuoti turėti tuos defektus, nes biologiniai metodai
> negali pakeisti fizikos dėsnių.

Na tai parodyk man įmonės vadovą, kuris su mielu noru
pirktų kėdes darbuotojams. Nenori jis jų pirkti, vadinasi
darbuotojai su defektais. O toliau papasakokit, kokia
tokia visiškos neveiklos būsena galėčiau pašalinti
poreikį gerti (vandenį ir kitus nealkoholinius gėrimus)
tarkime mėnesiui? Ne pakeist vieną defektą kitu,
bet būtent pašalint.