Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Maneki Neko
Data: 2010-12-11 10:12:31
On 12/3/10 9:19 AM, Dex wrote:
> nieko aš nesiūlau. Savo mintis išdėsčiau pirmam poste. O, beje, tavo
> postą apie bobutes ir taksistus apsimiegojęs ne taip supratau, tai čia
> iš vis gavosi į šoną nusivažiavimas :)
>
> Dex

Sudu smirda tavo pirmas post'as. 22h i svecius vaikscioti normalu,
normalu vaikscioti nors ir 3 nakties, jeigu taip susitari. Koks tavo
reikalas, kada zmones kur vaiksto ir kaip laika paroje susidelioje yra?
Kaip su didziausiais pasaulio miestais, kur vaiksto 24x7 visur? Gal tau
reiketu keltis i nuosale vieta, kur gyvenimas vyksta iki 20h, o 4.30 jau
keliamasi gyvunu serti? Tuomet 3h tikrai niekas i svecius nevaikscios.