Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-04 22:48:16
Kvaila vienok yra siekti "produkto pabranginimas ar jo prieinamumo
 sumažinimas". Sakykim pasiekėm max: produkto išvis negaminam/
neprekiaujam nu arba prekiaujam po limoną už puslitrį. Ir ką ?
Visi blaivūs ir laimingi vaikšto ?
Ne ką protingesnis ir tavo siūlomas siektinumas: mažinti prieinamumą.
Pagal įstatymus aptariamas produktas išvis neprieinamas paaugliams,
o realybėj vienok...
IMHO čia be seno seno metodo "pyragas ir botagas" niekaip. Vien
botagu neprokur. Labai jau lengvai pasigaminamas produktas, lengvai
transportuojamas, visuotinai toleruojamas bei netgi mylimas tautos.
Nesuveiks botagas, tauta supykus gali botagą iš "aktyvisto" rankų
išplėsti ir patį aktyvistą prilupti, džiūgiai pritariant miniai. Na kaip
minimum kontrabandininkai taptų tautos dydvyriais ir numylėtiniais.
O vat jei pyragų kokių pamėčius, dar ir botagėliu iš kito galo mojuojant
- žiū ir pajudėtų vežims milimetrą...

Problema ne tame, kiek šnapsas kainuoja ir kada juo prekiauja. Problema
tame, kad tautos absoliuti dauguma šnapsą laiko gėriu, įkalk - būk vyras/
moteris/nebūk_suskis/suske. (Emancipacijos beja viena iš pasekmių -
moteriškės irgi turi teisę lakti)