Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-06 12:02:34
Betgi kalbame ne apie įstatymus, ribojančius parduotuvių darbo laiką, o alkoholio prekybą. Vadinasi, prailgini parduotuvės darbo laiką vien dėl alkoholio prekybos. O dėl ko turėtum prarasti normaliu laiku perkančius klientus? Jei kokie asmeniškumai, tai manau, jei sumažės dieną duoną perkančių chronių, supykusiu, kad nepratęsei darbo laiko iki vidurnakčio, tai atsiras mieliau pas tave perkančių moteriškių, blaivininkų ar šiaip kenčiančių nuo tų chronių žmonių, patenkintų kad nepratęsei to darbo laiko. Bent aš tai tikrai - kai nėra pasirinkimo - einu į tą, kuri veikia, kai yra - į tą kur man labiau patinka/patogiau. Manau, taip elgiasi absoliuti dauguma O jeigu leis alkoholiu prekiauti visą parą, tai ką - visos tavo parduotuvės būtinai pradės dirbti visą parą?