Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 15:55:49
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:idaoc3$ksu$1@trimpas.omnitel.net...
>O man ir netrukdo. Aš netgi už tai, kad ribotų alkoholio pardavimus iki 22 val.

O man px, jei jo ir išvis nebūtų, aš nevartoju alkoholio. Jei norėčiau gerti - man užtektų proto pasigaminti aparatūrą ir parūpinti jai įkrovą. Ir užtektų proto nepardavinėti kaimynui ir nesigirti, o prisivarvinti sau tiek, kiek yra man tinkamas kiekis. O tas tinkamas kiekis neperžengtų ribos, kuri užsivadina "prižiūrėti aparatūrą, užtikrinti įkrovą", ir neužimtų 90% (arba apskritai bet kokios nors žymios) darbo dienos dalies.