Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Dex
Data: 2010-12-08 13:35:19
Taip, yra tiesos.
Ir aš atsimenu, kaip paauglystėje mano sportinius laisvalaikio
užsiėmimus išstūmė alus.
Ačiū dievui, vėliau alkoholį išstūmė iš mano gyvenimo sportiniai
užsiėmimai. Kartu šie užsiėmimai, tiesa sakant, nelabai susiderina
(išskyrus litr-bola prie krepšinio ekrano ar arenoje), nors kategoriškai
to nenorėčiau teigti :)

Dex

--
Dex