Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-08 14:50:07
Daug kas mano, kad prieš miegą valgyti nesveika, nors, pvz., prancūzai gausiausiai valgo per vakarienę, kuri būna gana vėlai, o sveikatingumo bei nutukimo rodikliai pas juos nėra blogiausi.

Bet čia vėlgi maistas kiek skiriasi nuo alkoholio. Kai pavalgai, dažniausiai "nepagauni kablio" ir nebėgi ieškoti parduotuvės ar McDonaldo kad prisirytum iki apsivėmimo. Tuo tarpu degtinės dažniausiai pulsi ieškoti tuo atkakliau, kuo daugiau esi išgėręs (kol dar pajėgsi). O šiaip jau rašiau, pagrindinis skirtumas yra maistą ir alkoholį vartojančių žmonių poveikuje kitiems (agresyvumas, dėmesio susilpnėjimas ir t.t.).