Tema: Ats.: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Blynas
Data: 2010-12-03 13:54:10
"Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų news:idal83$g1c$1@trimpas.omnitel.net...
> Objektyviai - negali. Gali diskutuoti tik tie ir tik tada, kada yra perėję patys, arba bent jau artimieji.

Na jau :) Kodėl?

> Reiškinys ir nedingsta, nes kitaip nustotų egzistuoti pats terminas ir jis taptų nesuvokiamas/nebevartuojamas lingvistikoje. Bet įmanoma atskleisti priežastis, ir tada aktyviai pakeisti prielaidas, kad reiškinys sumažėtų/transformuotųsi ir pan.

Man rodos, ne veltui ta profesija vadinasi "seniausia pasaulyje" :) Norėčiau pamatyti veiksmų sąrašą (jau nekalbant apie rezultatą) tokiam tikslui pasiekti.

> Fantastiškas argumentas, kad nesigilinti į reiškinį. Didžioji, patogioji užmarštis "senai senai". Kaip pasakose. Prie pradedant leptelėti tokius dalykus, reiktų sociologiją pastudijuoti, evoliucinę elgseną ir dar keletą disciplinų.

Šiaip jau tai ne argumentas... Sociologiją buvo senai, evoliucinės elgsenos nestudijavau. Todėl matyt ir nesuprantu, kodėl dar iki šiol niekas nieko prostitucijos naikinimo srityje iš esmės nenuveikė.