Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Soros
Data: 2010-12-03 08:32:05
As pvz is Airijos patirties (situacija gal ir pasikeite, nes senai buvau
jau), ar dar keliu valstybiu, tai matau kad nuo kokiu 18val. nebenusipirksi
alkoholio ir visi is seno eina i barus, kavines. Bet normalias, ten
bendrauja kasdiena ir linksmai gyvena. O cia kad iregistruoti bara reikia
vieno stalo ir keliu kedziu ir gali jau pardavineti. Tiesiog zmoniu
poreikiai ir gerimo kultura skiriasi. Apie isgeriamus kiekius nesnekesiu ne
ta tema.
Tiesiog zmones ten bendrauja, gurksnoja, visi uzdirba, nes bare brangiau nei
pardej.