Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-09 06:15:59
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:idgs2u$pp7$1@trimpas.omnitel.net...
> Nežinau "tavo kartos" tikslumo, ale įtarims kad netoli randamės.
> Tai vat esminis visgi niuansas - komunizmo bankrotas. Dabar

Kalta aplinka? :-)
Reikia suprasti, kad normalus žmogus, kuriam reikia rūpintis savimi ir ką burnoje turėti ir ką vaikui įdėti, elementariai neturės laiko lakti iki žemės graibymo.

> dirbti ir girtuokliauti normalesnėse pareigybėse (su aukštuoju tipo)
> praktiškai nebeįmanoma (žinau tik vieną iš aplinkos, kuris tikrai
> per daug geria bet dar sugeba išlaikyt savo biznį, dar...). Na o

Be jokios abejonės.

> komunizmo laikais - jokių problemų.

Tik jau nekišam komunizmo. Tau jis visur vaidenasi. Kad suprastum:

tiek prie komunizmo, tiek prie dabartinio kapitalizmo, alkoholio prieinamumas iš masinės rinkos yra geras ir pakankamas netgi degradui, sukrapščius butelius pardavimui, elgetaujant ar dar kaip nors kitaip - prisigerti.

> Iš kitos pusės - nemažai
> inteligentijos gerdavo iš beviltiškumo (tarybinio žmogaus rytas:
> pasižiūri pro langą - "oi viešpatie...", ikala - "a fig snim...").

Čia su inteligentija niekuo nesusiję. Susiję su gyvenimišku išsilavinimu ir valia, bei sugebėjimu susieti priežastis su pasekmėmis. Aš juokais pateikiau elementarų antidepresantą/antianksiolitiką - seksas.

> Kolūkinės ir proletarinės masės gilumose efektas kiek kitoks
> (iki visiškai priešingo: padla VL kolūkius sugriovė, kaip aš
> daba laksiu per dienas).

Kuo čia dėtas kolūkis? Valios, kaip "raumens" netreniravimas ir negalėjimas gali labai puikiai pasireikšti per visus visuomenės sluoksnius. Visuomenė ir jos būklė yra kaip genai (memai) - jie lemia "sveikatą", tačiau nėra vieninteliai ir didžia dalimi lemiantys faktoriai.

> Na o meninykai tai jau visad ir visur yr arti narkotikų, tokia jau
> musie specifika darbo. Bet jie yr labai maža promilė nuo gyventojų
> skaičiaus, ir labai specifinė, galima sakyt dzin.

Menininko su bohemišku menininku nereikia painiot.