Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-07 17:58:36
Na ir ? IMHO tik patvirtinai mano įtarimą, kad esi iš tų blaivybės
inkvizitorių. O tokius aš laikau tiek pat naudingais, kaip ir alkoholikus.
Tiek viena, tiek kita pozicija yra negyvybingos, žalingos visuomenei.
Biologijoj ir visuomenėj visad gyvybingi tik aukso viduriukai. Nėra
visuomenių, nevartojančių narkotikų. Problema viena - saikas. Kaip
ir daugely kitų sričių (matomai visur). Valgyt irgi reik saikingai, ale
yra ir anoreksija ir patologiški nutukėliai.