Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-05 22:18:38
Nežinau "tavo kartos" tikslumo, ale įtarims kad netoli randamės.
Tai vat esminis visgi niuansas - komunizmo bankrotas. Dabar
dirbti ir girtuokliauti normalesnėse pareigybėse (su aukštuoju tipo)
praktiškai nebeįmanoma (žinau tik vieną iš aplinkos, kuris tikrai
per daug geria bet dar sugeba išlaikyt savo biznį, dar...). Na o
komunizmo laikais - jokių problemų. Iš kitos pusės - nemažai
inteligentijos gerdavo iš beviltiškumo (tarybinio žmogaus rytas:
pasižiūri pro langą - "oi viešpatie...", ikala - "a fig snim...").
Kolūkinės ir proletarinės masės gilumose efektas kiek kitoks
(iki visiškai priešingo: padla VL kolūkius sugriovė, kaip aš
daba laksiu per dienas).
Na o meninykai tai jau visad ir visur yr arti narkotikų, tokia jau
musie specifika darbo. Bet jie yr labai maža promilė nuo gyventojų
skaičiaus, ir labai specifinė, galima sakyt dzin.