Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-07 19:02:57
Žalinga - tai emocijos. Yra paprastas faktas: nėra, neegzistuoja
visuomenės be narkotikų. Gerai tai ar blogai - tai tik emocijos.
Ir tarp kitko aš niekur ir neteigiau, kad žalinga. Aš tik pateikiau
faktą, be interpretacijų. Išvadą aš tedarau vieną: reikalauti
visuomenės be narkotikų - nerealu, utopiška, o taigis iš esmės
žalinga ir žmogžudiška (patiris rodo, kad kai imamasi "gražių"
idėjų įgyvendinimo gaunasi kalnai lavonų, toli nevaikštant -
komunizmas). Duok dieve kad aš klysčiau, ir kad pagamint blaivią
visuomenę imanoma be genetinio žmonių perdirbimo konclageriais
ir dujų kameromis. Ale man kažkaip nesimato mano klystkelių...

Na o jau iš to išvada vėlgi viena: telieka siekti "saiko", skleisti
visuomenėje nepakantumą perdozavimams (pradžiai bent jau
kad urla nesididžiuotų "prisilibiuobiau kaip kiaulė, cool buvo").
Kad ir standartinė vartoto hardwaro pardavimo formuluotė:
"mainau tą_tai_tą į alų" - kuo blogas kaip pirmas taikinys ?