Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-07 18:24:31
Alvidon rašė:
> Na ir ? IMHO tik patvirtinai mano įtarimą, kad esi iš tų blaivybės
> inkvizitorių. O tokius aš laikau tiek pat naudingais, kaip ir alkoholikus.
> Tiek viena, tiek kita pozicija yra negyvybingos, žalingos visuomenei.
> Biologijoj ir visuomenėj visad gyvybingi tik aukso viduriukai. Nėra

Ar tu bent žinai, suvoki koks tas aukso viduriukas (jei net statistika,
tyrimais šioje srityje nesidomi, nes tau jau viskas aišku, pagal tavo
draugus alkoholikus ir evoliucijos perspektyvas)? Nenori istoriniu
(evoliuciniu) požiūriu pamąstyti apie tai, kad (vidutiniškai
suvartojamas alkoholio kiekis) per 50-100+ metų išaugo ir bene 3-4+
kartus...
Ir kai jau visuotinai įsisąmoninama, kad alkoholis (jo vartojimo mastai)
yra/tampa didžiulė problema, nešanti didžiulę žalą, priimamos
atitinkamos alkoholio vartojimo mažinimo strategijos,  tai koks tada yra
tas aukso viduriukas? Aha, supratau -- nueisi pas kaimyną, kitą
apsikeisi su Petkevičium nuomonėm kiek kalėt per šias šventes ir prieš
metus, ir išvesi vidurkį (normalūs žmonės geria tiek ir tiek; dar
paniurzgėsi, kad šiaip jau (ap)ribojimai neveikia, nes aplinkui visi
geria ir gers)...
Maždaug taip (beviltiškai iracionaliai, subjektyviai) iš šalies atrodo
tavo argumentai.