Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 14:12:58
Cheminių elementų niekas nededa, deda cheminius junginius. Rašiau, kad galima viską uždrausti, jei to norės dauguma. Bet aš to nenoriu. Viena vertus aš noriu turėti galimybę nusipirki ir tų pusfabrikačių bei sumuštinių. Kitą vertus aš nejaučiu jokių nepatogumų dėl to, kad juos kažkas vartoja. Jei nebūtų kitų visuomeninių problemų, gal ką nors prisigalvočiau ir šioje plotmėje, bet kol kas yra žymiai aktualesnių.