Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Insane
Data: 2010-12-03 09:29:11
Tai as ir sakau, kad mano manymu tai paveike tik tuos, kurie vaziuodami namo
anksciau sustodavo buteli alaus nusipirkt, ar koki buteli vyno.. Tai yra
tuos zmones, kurie nesistenge vakare prisigert, o isgerti viena taure... Tie
kas nusiteike rimciau pasisedeti, tikrai nusipirko... Ar iskart is anksto
uzsipirko daugiau, gal laiko kiti atsargas didesnes namuose, kiti vaziuoja i
naktinius barus.. Kas norejo, tas tikrairado sprendima ir iseiti sioje
situacijoje.. O va tas zmogelis, kuris pildamas kura vakare bevaziuojant
namo, dar nusipirkdavo ir alaus buteliuka nusiprausus isgerti, va tas ir
nebeperka. Nes jam nera reikalo kazkur ieskoti, vaziuoti to buteliuko alaus
pirkt..