Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 11:22:30
Labai dideli optimistai dažnai greičiau sulaukia pabaigos nei labai dideli pesimistai. Pribėga pseimistas siaurą bedugnę - "neperšoksiu", ir eina aplinkui; pribėga plačią bedugnę optimistas - "peršoksiu", ir užsimuša. Kaupia pesimistas maisto atsargas žiemai - "vajėtau, neužteks", ir aria vis be saiko; kaupia optimistas - "ai, jau užteks su kaupu", ir numiršta iš bado pavasario nesulaukęs.