Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-09 13:18:51
na kodel vien makas, yra ir hesburgeris ir t.t. yra ir tie pusgaminiai
parduotuvese.
na tai nesviezumas todel ir yra blogas ,jog apires, maza vitaminu ir t.t., o
siekiant kad nesuritu dar pridedama visa mendelejevo lentele cheminiu
elementu - konservantu. Konservantai kaip zinia naudingi tik gamintojui, kad
ishdurtu pirkeja.