Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-09 09:11:42
na negi manai ash dabar turiu knistis po visus savo 2-3 metu zurnalus ir
ieshkot ?
be to tai visuotinai priipazystamas faktas - pagrindine priezastis ne tiek
riebalai kiek to maisto sviezumas, o kadangi nesviezias tai maistine verte
menka - nera tike vitaminu, mineralu ir t.t. kiek svieziai pagamintame
maiste.