Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Dex
Data: 2010-12-08 10:40:40
Na ir ką?
Tai mėtysimės dabar grafikais? :)
Aš gi neprieštarauju, kad pagrindinės mirtingumo priežastys yra
kraujotakos ligos. Bet kai jas sukelia taip pat ir alkoholis (o kai kur
teigiama, kad alkoholis yra pagrindinė šių ligų priežastis) tai nematau
logikos tavo rašymuose.

Ir, beje, Linai. Na jau patapo aišku, kad tamstai kliūna verslo
trikdymas tokiais valdžios žmonių sprendimai, ir dėl to aš net
nesiruošiu ginčytis.

Dex