Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-06 17:10:25

Ash turiu dirbti iki 24, kad paimti pelna ir ne uz alkoholi. Negaliu
iskristi ish rinkos konteksto.

Tai pala, o kodėl iki šiol nedirbai iki 24? Juk kai mažesnė konkurencija,
galėjai dar daugiau per tą porą valandų pasidaryti "ne už alkoholį".

Ir be abejo man tokie keitaliojimai
neapsimoka. Man, kaip pardavejui dzin - iki 22-os ar iki 24-os valandos tuo
brudu prekiauti. Pelnas (ne apyvarta ar parduotas keikis) nuo tokiu
pasikeitimu man svyruoja paklaidos ribose. Taciau kas biesina - tie
sukinejimai pirmyn atgal. Man tai kainuoja. Plius tai kainuoja nervus mano
personalui - nx man to reikia. Paprastas niaunsas - jei priims ta pakeitima,
ash atleidziu 4 darbuotojus, du pervedu i maziau apmokama darba. Gruodzio
31 - "Aciu, buvo malonu, kai Jusu prireiks skambinsime". Vat sedi jie dabar
ir laukia - uzvetuos ar ne. Ir padaryt nieko negali. Man irgi labai idomu -
brangesne bonke per naujus kalsiu ar sutaupytas kapeikas iseitinem
atiduosiu.

Vėl nesuprantu - tai tu už ar prieš tą pakeitimą? Juk tvarka keisis tik tada
jei priims, o jei nepriims - išliks tas pats.
Ir kodėl atleisi darbuotojus jei priims pakeitimą ir prailginsi darbo
valandas?

"RaR"  wrote in message news:idifae$aoq$1@trimpas.omnitel.net...

Privalėsi dėl to, kad norėsi pelno, gaunamo už parduotą alkoholį, kitaip jį
pasiims kiti. Čia viskas aišku ir visiškai normalu. Kiekvienas rinkos
dalyvis stengiasi maksimaliai uždirbti ir elgiasi pagal rinkos diktuojamas
taisykles. Jei vakarais bent kiek reikšmingas būtų  pelnas, gaunamas ne už
parduotą alkoholį, tai iki 24.00 būtum dirbęs ir tada kai kiti nedirbo -
tuomet kaip tik būtum gavęs didesnę rinkos dalį.