Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 13:37:17
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:idaki3$eu8$1@trimpas.omnitel.net...
> O, perfrazuokim į sveikai paruoštą maistą, dietologų ar kitų maisto ekspertų patvirtinu tinkamu organizmui laiku (t.y. pvz. ar nevalgai naktį).

Aš pvz.: ~80% atvejų valgau tik sveikai paruoštą maistą iš mano žiniomis, pakankamai kokybiškų ingridientų. Dėl likusių 20% - nesuku pautų, nes vėžį gali užsiauginti ir gyvendamas po apdorojimo formaldehidu vakuume prie -200C. Bet tai jau OT. Ačiū die, RaR aprašyto atveju apie alaus butelį per pietus, kažkaip nesigavo, ir tikiuosi, kad ir nesigaus.