Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-06 01:06:25
Linas Petkevičius rašė:

> Matai kaip.... Ash tai galvojau, kad tikslas mazinti ne alkoholio
> vartojima,o to vartojimo sukeliamas pasekmes.

Tu matai, o aš vis stebiuosi, kodėl visi su heroino sukeliamomis
pasekmėmis kovoja ribodami prekybą...
O jau kai apsitriedi, tai kovoti reikia gausiai nusišluostant subinę!
Tu bent suvoki kokį briedą čia parašei? Vienintelis kelias kovai su
alkoholio sukeliamomis pasekmėmis yra alkoholio suvartojimo mažinimas.
Man atrodo elementaru...

> Pas mane labai siauras ir zemiau kritikos poziuris - todel ash matuoju
> tik taip. Jei boba kuri gaudavo nuo girto diedo į dantis, gauna
> neatsizvelgiant į tai, ka matulas savo rastuose primakalavo - ash
> suprantu, kad istatymas neveikia.

Tada aišku. Taip jis tau tikrai ne(su)veiks. Pardavinėk ramus.

> Problemini jei nepagirdysiu ash, pagirdys aplinka.

Aha. O kas jį pagydys, kai tu girdai? Ne, ne tu jį pagydysi. Turbūt
Kubilius, Matulas, aplinka? Geležinė logika...

> Pats juos pakishai. Ar cia kaip Biblija reikia skaityt? Tipo parasyta A,

Aš pakišau visą straipsnelį.

> parasyta, kad valandos prekybos pridejimas padidina apyvarta 10 proc.,
> kaip man tai suprast? Kad padidina 5 proc.? Ar padidina 10, bet tie 10

Kai straipsnelis yra plačioms masėms, tai ir teiginiai yra apibendrinti.
Kas tau neaišku?
Negali būti taip tiksliai ir konkrečiai išreikštas skaičius, kad tu jau
galėtum savo apyvartą mieruotis.

> Butu idomu pamatyti tas analizes. Ypac vienoje lenteleje tokius duomenis
> - analizes isvados, nelegalaus alkoholio procentas toje rinkoje,
> probleminiu pilieciu procentas.

Tu mane jau pasiuntei į lib.ru ir knisi protą, kad būtų įdomu pamatyti
tas analizes...

> Noriu, kad visokie Matulai nepezetu kokie jie afigeni specai kovojant su
> shia blogybe, kai apie realia situacija tik ish delfio ar panasiu
> saltiniu renkasi info.

Ir vėl -- žiauriai suprimityvini. Tu nesiteiki net kelių šimtų psl.
analizės perversti ir visiškai nurašai ką tokie kaip Matulas veikia
sveikatos reikalų komitete, su kokiais ekspertais bendrauja, kokias
programas/politikas nagrinėja...
Tebūnie jie peza, o tu geriau žinai, kiek Lietuva geria, pagal savo
klientūrą. Jei tik nuo to, kas pasikeistų...