Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-03 09:54:42
Apie statistiką tas posakis iš sovietinių laikų. O šaip tokiuose dalykuose kažką galima įvertinti tik statistikos pagalba. Aišku, reikia ją kompetentingai interpretuoti, nes to nedarant galima prieiti ir labai kvailų išvadų.

O dėl to žmogelio, kuris vakare neišgėrė butelio alaus - gal tai jam irgi tik į sveikatą? Aš, pvz., turėjau tokį įproti, kaip, turbūt, ir daug kas, užėjęs papietauti į kokią piceriją užsisakyti ir bokalą alaus. Ir beveik visada gailėdavausi jo išgėręs - taip lengvai, bet nelabai maloniai apsinešdavau. Po to mečiau tai daryti, ir supratau, kad negerti dieną yra daug geriau. O jeigu būtų draudžiama dieną kavinėse prekiauti alkoholiu - gal tai daug kam padėtų? Ir dabar viskie akcizai ir ribojimai, manau, vartoja mano suvartojamą alkoholio kiekį. Ir tuo esu patenkintas. Specialiai to alkoholio retai ieškau, bet jei po ranka pasitaiko, ir ypač pigesnis kokio geresnio gėrimo butelis - paimu. O kai yra, tai po truputį vakarais ir geriu. Kai po ranka nepasitaiko ar gaila už brangiai pirkti - tuemet rečiau perku. O kai namuose nėra, tai rečiau ir gurkšnoju. O draudimas rūkyti kavinėse ir viešosiose erdvėse - tai iš viso super.