Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Dex
Data: 2010-12-08 10:57:44
Gal reikia, gal nereikia, bet mes gi ne apie tai.

O kai bus rimtos to maisto žalingumo studijos (rimtesnės nei web'e
vaikščiojantys filmukai, apie tai kad Mac'as blogis) tai neabejoju kad
atsiras aktyvistų ir traukinys pajudės.

P.S. aš pats tai laikau ta maistą lievu, bet tai nieko nekeičia. Vienas
lauke ne karys.

Dex