Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-07 09:12:34
Suprantu, kad tave asmeniškai visokie pakeitimai, tikriausiai, daug labiau liečia nei daugumą iš čia bediskutuojančių. Tas nedidelis alkoholio vartojimo pasikeitimas tau asmeniškai nereikšmingas lyginant su iškylančiomis problemomis dėl verslo sąlygų kaitaliojimo. Daugumai čia dėl tų draudimų jokių problemų nekyla, todėl jei jie mano, kad prekybos ribojimas nors kiek sumažina alkoholio vartojimą ir jo pasekmes, jie tam ribojimui pritaria. Kiekvienas žiūri pro savo prizmę.