Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-06 09:35:51
Bet jei neperimsim pasaulio patirtias, tai tikrai amžinai šiknoje sėdėsim. Aš nematau jokių drastiškų priemonių - pritaikai užsienio patirtį kažkuriuo metu, paskui stebi, vertini. Jai veikia - gerai, jei nelabai veikia ir nematai kodėl - koreguoji, jei neveikia ar situaciją blogina ir nežinai kodėl - atšauki įstatymą. Aš už tai, kad kuo mažiau būtų išradinėjama dviračių ir visose srityse daugiau būtų remiamasi išsivysčiusių šalių patirtimi, neabejoju kad taip elgiantis mūsų gyvenimas žymiai pagerėtų.

Štai pavyzdžiui ir dėl eismo saugumo. Juk lietuviai važiuoja į Švediją, Vokietiją ir žiūri kaip ten tos problemos sprendžiamos, konsultuojasi. Galima irgi mestelti: "Lietuvoje tai neveiks, mūsų vairuotojai nedrausmingi ir t.t." Bet akivaizdu, kad veikia. Savo prigimtimi skirtingų šalių žmonės labai mažai skiriasi, daugiausiai skiriasi kultūra ir įpročiais. Bet ir vakarų šalių žmonių kultūrą didele dalimi susiformavo būtent įvairūs įstatymai ir tinkama jų priežiūra.