Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-06 10:09:11
Dėl laiko - teisingai, dauguma nedirba visą parą. Dėl kontingento - taip, logiškai mąstant tai pagrinde veiks normalius žmones. Gerai ar blogai, kad rečiau/mažiau išgers tie normalūs žmonės? Aš manau, kad vis tiek gerai - visų pirma kai kurie normalūs išgėrę tampa nelabai normaliais, antra - visokių nelaimių galimybė padidėja, trečia - neišgėręs vakare galėtum kažką naudingo (bent jau sau padaryti), penkta - dažniausiai ir tas ne itin didelis alkoholio kiekis nėra naudingas sveikatai. Jei tas alkoholio gėrimo tradicijas po truputi išguiti iš normalių žmonių tarpo - turėtų pagerėti ir bendra situacija, mažiau ir tų latrų atsirastų. Bet čia vėlgi reikėtų pradėti pvz. nuo to, kad per visokius aficialius banketus ir priėmimus visiškai atsisakyti alkoholio, tuo labiau geriamo už mokesčių mokėtojų pinigus.

Dėl problemų parduotuvėms. Tikrai į tai reikėtų atsižvelgti, o svarbiausia - pagal galimybes kuo rečiau kaitaliotų tuos įstatymus, kad būtų kažkokia nuosekli startegija. Bet negi iš tikrųjų taip sunku ir daug investicijų reikalauja alkoholio nepardavinėjimas tam tikromis valandomis? Juk užtenka tik aiškiai matomo įspėjimo, galėtų prie to prisidėti ir kasos aparatų programinė įranga.