Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-06 12:53:02
Privalėsi dėl to, kad norėsi pelno, gaunamo už parduotą alkoholį, kitaip jį pasiims kiti. Čia viskas aišku ir visiškai normalu. Kiekvienas rinkos dalyvis stengiasi maksimaliai uždirbti ir elgiasi pagal rinkos diktuojamas taisykles. Jei vakarais bent kiek reikšmingas būtų  pelnas, gaunamas ne už parduotą alkoholį, tai iki 24.00 būtum dirbęs ir tada kai kiti nedirbo - tuomet kaip tik būtum gavęs didesnę rinkos dalį.