Tema: Ats.: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Blynas
Data: 2010-12-03 09:21:57
Statistika rodo, kad šis būdas (toks draudimas) buvo kaip ir veiksmingas...

Tik štai daugumos mano draugų atveju šis draudimas privertė laikyti barą namuose, t.y. norint išgert ir iki parduotuvės eit nereikia, nes visko namie yra... Bet kažkokią grupę žmonių tai paveikė :)

"Insane" <i@s.lt> parašė naujienų news:ida5j5$mnb$1@trimpas.omnitel.net...