Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 13:53:32
Tai arba sutinka, arba nesutinka. Gali sutikti ir tyliai, gali sutikti todėl, kad gauna kažką mainais. Kai reikia rinktis tarp galimybės gauti į biudžetą 8 mlrd. eurų kasmet, be muitų prekiauti su ES, turėti galimybę išvažiuoti į anglijas užsidirbti ir tarp galimybės linčiuoti homoseksualus centrinėse miestų aikštėse, visuomenės dauguma tyliai ar garsia renkasi pirmąjį variantą.