Tema: Re: I tema :)
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-10 00:50:19
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:idrh2p$ja1$1@trimpas.omnitel.net...
> Kažkaip sudarai įspūdį žmogaus, užaugusio akvariume/rezervate.
> Tavo visi tie išvedžiojimai apie "alkoholis - tik savos gamybos"
> turi racijos, modelis veiktų.

Tai kad pats sau prieštarauji - jei esu iš rezervato/akvariumo - tada reiškia, kad pas mane patirties 0. Tą norėjai pasakyt?
Tipo, nežinodamas, kokia stabili ir nepaneigiama yra visuomenė, naiviai siūlau svarstyti variantus, kurie neveiktų?

Pats pabandyk ką nors sugalvot ir pasiūlyt, ir visų pirma ant savęs išbandyt.

> Bėda tame, kad neįmanoma prie šio
> modelio pereiti su realiai egzistuojančiais žmonėmis/visuomenėmis.

Bla bla. Neįmanoma nutūpti ant mėnulio, kai pusė nacijos ant to dirba, neįmanoma statyti pastatų kilometro aukščio bemaž, kas dar neįmanoma? Ar čia neįmanoma per tavo ir mano ego trumpą gyvavimo laiką, taip suprantu? O kuris tikslas perlipa per mano amželį - jis nediskutuotinas ir nesiektinas?

> Žmonėms alkoholio vartojimas yra neatskiriama kasdienybės,
> kultūros dalis.

Ji tokia pat "neatskiriama" kaip rūkymas, ekscesyvus lošimas arba adrenalino priepuoliai.
O dėl kultūros - tai čia kuri partijos redakcija teigia taip?

Nes man tai labai puikiai atskiriama.

> Aukšto rango managerių dalykinis vakarėlis,
> diplomatų susitikimas su savadarbe broga ? Kiekvienas su sava ?

Neturiu atsakymo iš po skverno kiekvienam variantui. Eilinės idėjos:

*garbės reikalas tokioj vietoj būnant atsivežt savo brogos, arba savo šeimos. O jei ir neturi - nuo to pimpis nemažesnis. Nebent čia putinizmo problemos su raumenimis, sarkoziniai/medvediaviniai aukštakulniai ar pan.

*jei jie turi naudos iš negeriančios nacijos, tai gali ir pakentėt. Ypač diplomatai, tarnyboje.

Galiausiai - kam vien kritika?! Pasiūlyk savo variantus.

> Restoranai išnyksta kaip reiškinys ? Ui nesuprastas liksi...

Gaila, kad nuo idėjos atsiskiri kurtumu. Reikia skirti, kad išnovyti pigaus, masinės gamybos alkoholio didmeninę prekybą, tą, kuri vartojama ant smūgio. Nu pardon, man dar neteko matyti, kad kas nors restorane butelį ištuštintų "zalpom" ir išeitų nieko nevalgęs arba kokį zakusoną ant vieno danties.

> Na o apie valstybių biudžeto formavimą pagalvojai ? Kaip be
> šnapso monopolio padaryt tai ? A ? Kaip babkes surinksi iš
> apyvartos ?

Čia grįžtame prie to, su kuo p. RaR nesutiko - kad vis dėl to alkoholis ir ypač masinė jo gamyba ir mūsų totalitarinė agrarinė kultūra, kuri pilnai pakloja pamatus pigiam alkoholiui ir vis didesniam nepasitenkinimui augant gyventojų tankumui, indikuoja į tai, kad valstybės iš esmės remia (o gal ir remiasi) narkotinių priklausomybių dėka.

O iš to kyla natūralus klausimas - ar ne vienodai šviečia, koks biudžetas ir kokie mokesčiai, jei esi ir gyveni tarp narkomanų ir narkobaronų?

> Na žodžiu visiškas kosmosas, nors grakštus ;)

Kaip pačiam patogiau. Įvardinai ir palenvėjo, ane? O alternatyvų bus?

> Ale kaip sukiekvienu grakščiu modeliu - įgyvendinimas tik per
> konclagerius deja.

Kodėl gi? Kas nori, kaimuose, pasidaro sau ir giminėms padalina ir gal svečiui, kurs neplepys padalina. Nu gauni apsamanojusį trilitrinį ir jį per kokį pusmetį keliese išragauji proga prie progos. Ir dedi skersą ant valstybės ir jos požiūrio. Ir mano požiūriu šita anarchija sveika, nes ji nesusipykusi su sveiku protu. O kas pradeda brogintis dekalitrais visiems latrams kur papuolė - tą lygiai taip pat galima efektyviai ir pagaut ir nuteist ir išgydyt, jei tik yra noras. Kad šitą logiką ir norus/nenorus suprasti, reikia suvokti elementarią priklausomybę:

1. Alkoholis brangus -> kontrabanda.
2. Kontrabanda - neapskaityti pinigai, kurie ypač vertinami valstybėje be privalomo, neturinčio išimčių, visuotinio pajamų ir turto  deklaravimo.
3. Ergo, surinkti pinigai į biudžetą, kad nusėstų pas kyšininkus, privalo būti sudėtingai ir rizikingai plaunami, tuo tarpu juodais - be problemų. Todėl ir tos kontrabandos nesurenka, nors techninės priemonės senai yra.
4. Pašalinis efektas - kad iš "rinkos" išstumiamos ir sumenkinamos tos elgesio sistemos kurios "neapsimoka", nes juodieji Greshemo pinigai galingesni.

> Antra tema, kai lygiai tą patį tau dėstau. Simptomatiška manyč.

:-) jei vedant tavo galvoseną šita kryptimi, tai tikrasis kvailys turbūt ne tas kuris sapalioja, bet tas, kuris reaguoja į sapaliones? :-)