Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-05 23:42:22
Na vat, eilinė Laimio klaidelė: pasaulyje daug kas veikia, bet ne
todėl, kad ten kažkas kažką apribojo, o todėl, kad ten kitokie
žmonės gyvena, kitaip į tuos reikalus žiūri. Gali nukopijuot
kokios Švedijos visus įstatymus iki smulkiausių detalių - ir
vistiek nebus Lietuvoj švediško gyvenimo, ba gyvena čia
lietuviai, o ne švedai. Kadais (taip maždaug mano vaikystėj)
USA bandė kopijuot kaiką iš Japonijos darbo organizavimo
(pats pikas Japonijos kilimo buvo) - ir nieko nesigavo, ba
amerikonai ne japonai, kitaip daug ką traktuoja. Ale gi
tikriem inkvizitoriam dzin realybė, dzin logika, tesvarbu
idėja. Ura tovarišči, dagonim i peregonim.